Roba Sexpot

Aquestes són unes imatges de les peces de roba que mica en mica i a base d'anar estalviant vull aconseguir, tot i que la samarreta del vermella (a dal a la dreta) no m'agrada tant com les altres.

El problema d'aquesta marca és que és bastant cara i amés només ho puc comprar per internet. Encara que ja he comprat per internet alguna vegada i m'ha anat bé, però surt més car pels gastos d'envio i amés sempre ho he fet en grup (perquè en enviar les peces de roba no sortís tant car si ens ho dividiem ente tots)

1 comentarios:

H a z e l ~ dijo...

jaj xD a mi de sexpot la que m'agrada és una normal i corrent qure posa sexpot i surt un conillet molt mono en rosa que l asombra es com un conillet diabolic. Les altres no em peqguen gaire pro reconec que algunes molen. de les que has dit la que més m'agrada és la vermella de sota, pero´suposo que és per el conjunt, m'encanten aquests mitjons!

Publicar un comentario

Seguidores